Op naar Canada!

12 juni 2016 - Calgary, Canada

Om 12.00 uur werden we door Susan en Koen opgehaald om ons naar Schiphol te brengen. We moesten 3 uur van te voren aanwezig zijn, dus het duurde nog even voordat onze vlucht vertrok. Na het inchecken van de bagage en de controle bij de douane, waar we nog best even hebben gestaan omdat Robbert heel goed gecontroleerd werd (de crimineel), besloten we nog even lekker te lunchen. Om 16.40 uur vertrok dan eindelijk onze vliegtuig naar Londen. De vlucht naar Londen was kort. Voordat we goed en wel zaten, konden we er al weer uit. In Londen moesten we opnieuw door de douane, hier konden we gelukkig wel snel doorheen. De vlucht richting Canada was lang (9 uur), maar gelukkig waren er veel leuke films beschikbaar en kwamen ze regelmatig langs met drinken en eten. Aangekomen in Calgary werden we met een shuttle naar ons hotel gebracht. Daar zijn we nog even in bad gegaan (aangezien we niet wisten hoe de douche werkte) en zijn we lekker gaan slapen. Het was ondertussen ook al 7.00 uur Nederlandse tijd (23.00 uur Canadese tijd), dus we waren behoorlijk moe.

1. Margreet:
    13 juni 2016
    een goed begin!!
  2. Susan:
    13 juni 2016
    Super leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken! Xxx
  3. Peter:
    Wat een schattige foto
  4. Peter:
    Wat een schattige foto
  5. Tina:
    14 juni 2016
    Leuk om te zien en te lezen. Ben benieuwd naar foto's van de camper.