Camper halen!

13 juni 2016 - Calgary, Canada

We hebben een klein beetje last van een jetleg. We werden vanochtend al om 6 uur wakker. Nadat we ook al om 3 uur, 4 uur en 5 uur wakker waren. Om 6 uur toch maar uit bed gegaan om vervolgens al vroeg te ontbijten bij het typische amerikaans/canadese ontbijtbuffet. Aangezien we alle tijd hadden (de camper kon pas om 13.00 uur gehaald worden) hebben we dan ook lekker uitgebreid gegeten. Vervolgens hebben we nog even lekker gerelaxt in de hotelkamer, hebben we even een rondje gelopen om te kijken hoe we het beste met de koffers naar de camperverhuur konden lopen en hebben we weer gerelaxt. Nadat we om 11 uur hadden uitgecheckt, hebben we in de lobby van het hotel nog de voetbalwedstrijd Zweden-Ierland gekeken (ja, het EK wordt hier ook gewoon uitgezonden), waarna we bij Tim Hortons (tussenstop van hotel naar camperverhuur, dat ongeveer 15 minuten lopen was) zijn gaan lunchen. Daarna konden we eindelijk de camper ophalen!! Na een saai introductiefilmpje van wel een half uur en het nodige papierwerk konden we eindelijk vertrekken. Op naar het zuiden! De camper rijdt perfect. De grootte van de camper is ook totaal geen probleem, want alles is hier groot. We zijn over weg 22 naar het zuiden gereden. Aangezien we helemaal geen eten hadden zijn we onderweg even gestopt (bij een best duur plaatselijk supermarktje) om de broodnodige dingen te halen, waarna we bij de eerste camping aankwamen. Het zoeken naar een camping is hier geen probleem, alles wordt met bordjes perfect aangegeven. De camping was eenvoudig, maar lag erg mooi bij een meer en de plaatsen zelf waren erg privé. Na het avondeten besloten we nog een stukje te gaan wandelen. Tijdens de korte wandeling langs het meer kwamen we bij een plek uit waar heel veel grondeekhoorns zaten. Zittend op een picknickbankje in het zonnetje hebben we met onze spiksplinter-nieuwe telelens (nog super bedankt daarvoor Kees en Margreet!) de eekhoorns perfect in detail kunnen fotograferen en filmen. Na dit avontuur met de eekhoorns vonden we het wel mooi geweest voor die dag en zijn we lekker terug naar de camper gegaan om nog even te chillen en daarna lekker te gaan slapen.

1. Marieke Beentjes:
    15 juni 2016
    Hé Rob en Lin! Klinkt super goed, benieuwd naar de foto's van de grondeekhoorns én van de camper natuurlijk! Liefs
  2. Margreet:
    15 juni 2016
    Hoi Rob en Lin, leuk verhaal ga zo door, ben net als Mariek wel benieuwd naar de camper :-)
  3. Susan:
    15 juni 2016
    Wat leuk om te lezen dat alles goed gaat daar! Xxx